Dezinfekční prostředky

Upřesnit hledání

5P PLUS 1l
Tekutý čistící a dezinfekční prostředek na bázi KAS se sníženou pěnivostí určený na čištění a&n..
5P PLUS 5l
BANN DERM 300ml
Kvalitní tekuté dezinfekční mýdlo s obsahem triclosanu. Vyniká jemnou pěnivostí a příjemno..
BANN DERM 5l
BANN DERM GEL 300ml
Gelový alkoholový přípravek na hygienickou dezinfekci pokožky. Bakterie ničí na 99,9%. Vynikající c..
BANN DERM GEL 50ml
BANN KAZ 1l
Dezinfekční prostředek na bázi kombinovaného účinku KAS, aminu a biguanidu určený na ..
BANN KAZ 5L
BANOX AKTIV TABS 370g
účinný dezinfekční a čisticí přípravek v tabletách ..
BANOX HP 5kg
Tekutý dezinfekční prostředek na bázi chlóru určený k dezinfekci ploch s baktericidním, fu..
BANOX HP PLUS 5kg
BANOX super spray 500ml dezinfekční chlorový čistič
Dezinfekční chlorový čistič s rozprašovačem na čištění kuchyní a koupelen s aktivním ..
BANOX TABS 1kg
Dezinfekční prostředek na bázi chlóru ve formě tablet s baktericidním, fungicidním a viruc..
CHIRODERM 5 L
Kapalný dezinfekční alkoholový přípravek na hygienickou a chirurgickou dezinfekci rukou a ..
CHIRODERM 500ml