Dezinfekce ploch a povrchů

5P PLUS 1l
Tekutý čistící a dezinfekční prostředek na bázi KAS se sníženou pěnivostí určený na čištění a&n..
5P PLUS 5l
BANN KAZ 1l
Dezinfekční prostředek na bázi kombinovaného účinku KAS, aminu a biguanidu určený na ..
BANN KAZ 5L
BANOX AKTIV TABS 370g
účinný dezinfekční a čisticí přípravek v tabletách ..
BANOX HP 5kg
Tekutý dezinfekční prostředek na bázi chlóru určený k dezinfekci ploch s baktericidním, fu..
BANOX HP PLUS 5kg
BANOX super spray 500ml dezinfekční chlorový čistič
Dezinfekční chlorový čistič s rozprašovačem na čištění kuchyní a koupelen s aktivním ..
BANOX TABS 1kg
Dezinfekční prostředek na bázi chlóru ve formě tablet s baktericidním, fungicidním a viruc..
CHLORAMIN T 1kg
Univerzální práškový dezinfekční přípravek na bázi aktivního chloru Vysoce účinný univerzální prá..
Dezinfekční přípravek SATUR BADEX 1l
Tekutý bělící a dezinfekční prostředek  Dezinfekce podlah, kuchyňského a hygienick..
Dezinfekční přípravek SATUR BADEX 25L
Dezinfekční přípravek SATUR BADEX 5L
EcaCin 10l
superoxidovaný roztok Rychlý a účinný superoxidovaný, vysoce aktivní a velmi úč..
EcaCin 500ml s rozprašovačem
superoxidovaný roztok Rychlý a účinný superoxidovaný, vysoce aktivní a velmi účin..