Dezinfekce pokožky rukou a kůže

BANN DERM 300ml
Kvalitní tekuté dezinfekční mýdlo s obsahem triclosanu. Vyniká jemnou pěnivostí a příjemno..
BANN DERM 5l
BANN DERM GEL 300ml
Gelový alkoholový přípravek na hygienickou dezinfekci pokožky. Bakterie ničí na 99,9%. Vynikající c..
BANN DERM GEL 50ml
CHIRODERM 5 L
Kapalný dezinfekční alkoholový přípravek na hygienickou a chirurgickou dezinfekci rukou a ..
CHIRODERM 500ml
CHIRODERM DEZINFEKČNÍ MÝDLO 500ml
Tekuté dezinfekční mýdlo s obsahem alkoholů a dermatologicky účinných látek na hygienické ..
CHIRODERM DEZINFEKČNÍ MÝDLO 5l
Tekuté dezinfekční mýdlo s obsahem alkoholů a deramtologicky účinných látek na hygienické ..
CHIRODERM GEL 500ml
Alkoholový přípravek na hygienickou a chirurgickou dezinfekci rukou v gelové formě. Nevysu..
CHIRODERM spray 115ml
Kapalný dezinfekcní alkoholový přípravek na hygienickou a chirurgickou dezinfekci rukou a&nbs..
DEBRIECASAN 500ml
přípravek na hojení akutních i chronických ran, dekubitů, odřenin, popálenin ..
DEBRIECASAN Aquagel 250ml
přípravek na hojení akutních i chronických ran, dekubitů, odřenin, popálenin ..
KVART FORTE 115ml
Kapalný dezinfekční prostředek na prevenci plísně nohou, dezinfekci punčoch a obuvi a na r..
KVART FORTE 500ml