Bazény

Cranit Chlor šok - rychlá dezinfekce vody 1KG
        Cranit Chlor šok - rychlá dezinfekce vody (30.32) ..
Cranit Flokul UTRA - vločkování 0.5 L
Je určen k odstranění zákalu vody vyvločkováním nečistot. Zvyšuje účinnost pískového filtru a&n..
Cranit pH minus - snižuje hodnotu pH dóza 1.5 KG
Je určen ke snížení hodnoty pH bazénové vody. Ideální hodnota pH vody ke koupání má být v rozme..
Cranit pH minus - snižuje hodnotu pH dóza 4.5 KG
Cranit pH plus - zvyšuje hodnotu pH dóza 0.9 KG
Je určen ke zvýšení hodnoty pH bazénové vody. Ideální hodnota pH vody ke koupání má být v rozme..
Cranit Proti řasám - zabraňuje růstu, likvidace 0.5 L
Kapalný přípravek sloužící k zabránění růstu řas a jejich likvidaci. Působí na většinu řas..
Cranit Quatro tablety - dezinfekce, proti řasám, vločkování, stabilizace dóza 1 KG
Moderní dezinfekční víceúčelový přípravek pro celosezónní průběžnou údržbu vody ve všech typech bazé..
Cranit Quatro tablety - dezinfekce, proti řasám, vločkování, stabilizace dóza 2.4 KG
Cranit Tester pro bazény 4 v 1
Je identifikační proužek pro zjišťování celkového i volného chlóru, pH a celkové alkalinity. Návo..
Cranit Triplex tablety - dezinfekce, proti řasám, vločkování  dóza 1 KG
Dezinfekční přípravek pro celosezónní průběžnou údržbu vody ve všech typech bazénů. Současně umožňuj..
Cranit Triplex tablety - dezinfekce, proti řasám, vločkování  kbelík 2.4 KG
Cranit Zima - zazimování bazénu 1 L
Je kapalný přípravek určený pro zimní údržbu bazénů. Působí proti usazování tvrdých vápenatých usaze..